Lista!

Jag har så tråkigt & jag behöver bli trött, så jag gick in på min kära myspace page och tog en liten bullitin.. det är därför den är på engelska, och frågorna är kinda lame! haha. men ja.. vad gör man inte liksom när man är trött!
imorgon kommer jag nog inte hinna skriva något, möjligtvis i morgong bitti när jag vaknar eller när vi kommer hem fråm huvudstaden! :) annars hörs vi på söndag! Då blire nog bilder också! woopwoop!
puss&godnatt!



I'm tired of:
det är dåliga vädret



I am listening to:
real world på mtv



Maybe I should:
sova, börjar jobba kl 9



I wish:
att det kan bli lördag



Chocolate is:
aa, brunt.



I have lost my respect for:
mycket



I last ate:
köttbullar & mackaroner



The meaning of my display name is:
mitt namn



Someday:
kommer jag ta över världen


I will always remember:
alla mina bäzzzzzta kompizar

Love is:
a name, fuck is a game. screw the name and play the game


MySpace is:
fett tråkigt!


Today:
har jag torkat bort bearneissås från en kund (a)


Tomorrow:
ska jag jobba, sen till stockholm!



QUESTIONS:

Is your cell phone beside you?
det är väl givet, skulle inte gå en sekund utan den


Are you wearing chap stick?
när jag behöver


Are you tired?
börjar bli, det är ju bra


Are you wearing pajamas?
ja (a) hihi



Are you mad?
aldrig!



Are you upset?
nästan aldrig



Last beverage?
vatten, nej mjölk vare



Last phone call?
jessica hunnniii



List 2 favorite colors:
rosa & svart



THIS MONTH HAVE YOU:

Made a new friend?
ja :D



Laughed until you almost cried?
minst engång om dagen



Met someone who changed your life?
nej, det skulle jag inte tro



Have you found out who your true friends and best friends were?
ja, men alltså, det har jag ju redan vetat om



Wallpaper on your cell phone?
vi tjejer i sabinas rum förra året



What's your favorite number?
18 eller12



What is your current mood?
jag vet inte riktigt



What color shirt are you wearing?
haha, ljusblå & orange, önsta for life liksom


Who's car were you in last?
våran



What color is your hair?
blond



When is your birthday?
femte november! fan det är ju skiiit långt kvar!



How do you feel about your hair right now?
haha, som att jag har brytt mig nån gång..


Have you ever crawled through a window?
ja, haha,



Morning or night person?
natttttttttt



What is the last movie you watched?
rushhour 2, den som gick på tve ikväll



Any cool scars?
nej, bara ett fult på hakan som min lillebror gav mig när han
dunkade ner mitt huvud i en sten, och massa fula på kväna



Would you ever dye your hair red?
tacka gud nej!



Whats your worst personality flaw?
vet inte, :P haha, inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0